26 hafta ikiz gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı bebekler 950 gram civarındalarmış bir de bir tanesı bas asagı poziyonda bu haftalarda bu kiloda olmaları normal mi bana fazla geldi yanılma olabilir mi ve başı asagıda olan bebek sizce döner mi ya da doğumu tetikler mi umarım 35 veya sonrası haftayı görürüm