Erken doğum riski 29 da oldu ama oda ağır bi enfeksiyon geçirdiğim için daha doğrusu ağrım çok oldu kendimi çok kastım stres yaptım yani sakin olsam sıkıntı olmazdı onun dışında 2 hafta da bi üroloji ye gittim takip etti böbrekleri ölçütü sürekli şimdi 36 haftalık olacam şükür bundan sonrada doğumda olsa inşallah sıkıntı olmaz doktorun dediklerine uydum bide sürekli kontrole gittim bi sıkıntı yaşamadım stres yapmayın bisey olmuyor allahin izniyle ama dikkat etmeniz çok önemli sağlıklı beslenip suyu çok için 3 4 litre allahin izniyle bisey olmuyor