Gulcnny_2852 Kızlar sizlerde de gebelik ilerledikçe karnıniz kasiklariniz da baskı hissediyor musunuz
adennlilith1 Gulcnny_2852 çok özür dileyerek söylüyorum ama bende rahim ağrısı ve aşağı doğru bir baskı hissediyorum
Senay_yilmz adennlilith1 evet aynen öyle bende de hem kasık hem de rahim ağrısı var neden öyle ki ben bilmiyorum da
adennlilith1 Senay_yilmz valla bende hiç bilmiyorum bazı günler beni yürütmüyor bazen korkuyorum ama sürecin normal olduğu söyleniyor