Merhaba annişler 19 haftalik hamileyim bebegin eşi assada dedi doktor plasenta previa mi oyle biseymis progestan basladim alttan aliyorum sabah aksam ve rahim icinde bi şişlik oluştu neden acaba kullanan yada böyle olan varmı ve bebegin plasentasi duzelirmi :(