Gulsenkrc bende düşük yaptım canım akşam araştırma yaparken gördüm normalmiş süt gelmesi tam hatırlamıyorum ama gergide tutan sütyen falan kullanılmalı yazıyordu sanırım. Başınız sağolsun Rabbim sağlıcakla kucağımıza alabileceğimiz hayırlı evlatlar nasip etsin tez zamanda