Merhaba 17+1 günlüğüm kasık ağrılarım vardı diye hastahaneye gittim devlete gittim önce karından baktı sıkıntı yok dedi sonra alttan bakmak istedi şart mı dedim evet dedi bende birşey diyemedim alttan baktı şu an da çok tedirginim korkuyorum alttan muayene için güzel şeyler söylemiyorlar korkuyorum 😦