Ah canım benim ,hiç endişe etme ,doktor sıksık takip edicekmiş ya,için rahat olsun,hareketlerini de dinle bebişinin ..inşallah en hayırlı zamanda gelsin sağlıkla…senin yerinde olmak için şuan nelerimi vermezdim,ben aynı durumu şuan 27+5 halde yaşıyorum ve 30 lu haftaların üstüne bi çıkabilsek diye hayal kuruyorum inanki..bebeğin kilosu da gayet iyiymiş maşallah,sen gör bak 3 kiloyu aşmadan gelmicek o bebiş Allahın izniyle 💞