Damladamla123 Arkadaşlar cuma sezaryen doğum yaptım sütüm yok denecek kadar az napabilirim.Benim gibi olan var mı öneriniz varsa çok sevinirim.
AhuCahan3 Damladamla123 ben 2cocugumdada sezeryan olmuşdum sezeryandan sonra süt az az gelir hurma çok yiyin süt artırır çayda çok için
Vera09 Damladamla123 gelecektir mutlaka stres yapma. Sağma makinesiyle biraz denesen mi acaba ? Humana anne çayı var ondan öneririm
aslansmommm Damladamla123 23 gün önce sezaryen doğum yaptım benimde sütüm yoktu hiç hipp in emziren anne çayı var onu kullandım bestlak damla var süt arttırıcı onu kullandım çok çok su içtim dut kurusu yedim ayrıca kaynatıp suyunu içtim duşta sıcak su tuttum göğüslerime elektronik sagma makinesiyle sağdım bikaç kez böyle böyle 6. Gün geldi sütüm çok şükür en kısa zamanda gelir inşallah sütünüz bol bol emzirin bebek çektikçe çoğalır
Pembeperi Öncelikle lütfen stres yapma.. emin ol gelecek.. İkincisi gelmese de mutlaka geliyormuş gibi emzir gece gündüz Duşta sıcağa yakın suda tarakla tarayabilirsin göğüslerini süt kanallarını uyarır Bir de bol su ve dinlenme
Ormanmeyvelii Öncelikle iki sıcak su torbası gün boyunca memelerinin üzerine koy bastır masaj yapar gibi hemen gelecek sütün. Olan sütün artacak. Bol su bol emzirme