dorukusunannesi Dün ve bugün leke geldi doktora gittim bebek aşağıda dedi böyle bir durum yaşayan oldumı düşük tehtidi denildi progesyan ve bir tane iğne verdi 8+5
myangelson dorukusunannesi o haftalarda aşağıda olmuyor mu bebek zaten ben öyle hatırlıyorum sanki 🤔 ilaçlar verildiyse Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz inşallah 🤲🏻🌸
dorukusunannesi myangelson benim nasip olursa ikinci bebeğim olacak ilkinde leke falan sorunu hiç yaşamadım ağır kaldırmak ve cinsel ilişki yasak dedi ama insan korkuyor tabi
myangelson dorukusunannesi bende de 9. Haftamda lekelenme ve sancım olmuştu bebekte kesede falan hiçbir sıkıntı yoktu ama gebelikte her lekelenme düşük tehdididir diyip ilaç vermişti ve belli bir süre evde yatak istirahati verdi bana tamamen yemek yapmaya bile kalkmayacaksin demişti
dorukusunannesi myangelson bana öyle sürekli yat falan demedi hatta rapor bile vermedi iğne ve progesyan verfi o kadar kesesi kalp atışı çok iyi ama sadece biraz aşağıda oda lekelenmeye sebebiyet veriyor