Meri11 Kızlar bugün 10 haftalık olduk ve doktorum bazı ilaçlar yazdı balık yağı , magnezyum , d vitamini ve iyodalin diye bir ilaç iyot ilacıymış zeka gelişimi için kullan dedi. Kullanan varmı aranız da
MMelissaaa- Meri11 her doktor farklı ilaç veriyor. İlk 12 haftama kadar folik asit kullandım 12. Haftadan itibaren Demir ilacı verdi bide içinde bütün vitaminlerin olduğu balık yağının olduğu ve ayrıca iyodun olduğu tek bi ilaç daha verdi
MMelissaaa- Meri11 tüm vitaminlerin olduğu içinde iyot olduğu ilaç verdi bana bir ilaç. Ayrıca iyot kullanmadım.