Merhabalar kızlar ben 35+5 haftalığım dün ASMden arayıp gebe izlenimi diye çağırdılar gittim kan idrar verdim cuma güne kendi doktoruma konturolum var ozmna kadar içim içimi yiyeceğime size danışayım istedim bugün tahlil sonuçlarım çıkmış baktım bir kaç referans dışı gözüküyor internetten bakıyorum hiç iyi şeyler yazmıyor tahlil sonuçlarından anlayabilen varsa yardımci olabilirmisınız