Kızlar paranoyak oldum lütfen yardım ya :(
19+4 haftalığım.
Gebelik tansiyonunu okuyunca tansiyon aleti aldım. Arada kontrol ederim diye. Tansiyonum 11/7, 11/8, 12/7, 12/8 bu şekilde değişiyor. (Gebelikten öncede hep bu şekildeydi zaten) Hatta geceleri uyurken 10/6lara falan düştüğü oluyor. Buraya kadar her şey normal.
Fakat kontrole hastaneye gittiğimde benim tansiyonum 13/8,14/9 gibi çıkıyor. Çok gergin oluyorum doktorun yanına girmeden ve genelde bir koşturma halinin ardından ölçülüyor. O yüzden olduğunu düşünüyorum. Çünkü kontrolden sonra normale dönüyor tansiyonum. Evde sürekli ölçüyorum manyağa bağladım.
Bir an tansiyon aletim az ölçüyor diye korktum. Artımet mi ne markası. Koldan ölçmeli. Alalı birkaç ay oldu sadece ben kullanıyorum. Şimdi omron sipariş ettim. Bakalım o ne diyecek.
Bu arada başım hiç ağrımıyor. Tansiyonum yüksekkende ağrı yok. Ben hareket ve gerginliğe bağlıyorum çünkü özellikle doktora gittiğimde oluyor. Benim gibi olan var mı?
Gebelik tansiyonum var diyebilmek için en belirgin özellikler neler? Mesela sürekli mi yüksek çıkmalı, ağrı mı olmalı, dinlensem de geçmemeli mi tansiyon… yardım edin ya :(