16+1 im ve kilo problemim var. Hayatımda hiç 50 kg olmadim. Hep 45-49 arası oynadım. Dün doktor kontrolünde tartıldım. 47.9 çıktı kan vereceğim için aç gitmiştim. Bu gün ise ebe çağırdı. Tekrar baktı toktum ama 46.4 kg çıktı. Ne kadar yesem de hep böyle. Üstüne tansyonum hep düşük çıkıyor. Ama bayılma vs olmadı hiç. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda?