Ummu_gulsevinc Güzel anneler kaç haftalık oldunuz ve bebişlerinizin kilosu ne kadar olmuş ben 33+2 oldum 2.250 grm olmuş 😇🥰
Annesininportakali53 Ummu_gulsevinc 33+2 yiz bizde randevumuz cuma günü bakalım kaç kg olmusuz çok özledim koca suratlı tombik bebegimi 😍🥲
Thaaa Ummu_gulsevinc yarın 30 haftalık oluyoruz bugün kontrol vardı 1748 gram kılosu doktorum uyudu dedi şükür
Eminebayrambey Bende 36+5im en son 35+4 de gitmiştim o zman 2970 demişti doktor şimdi bilmiyorum pazartesi sezeryan günü almaya gidicem
AnagibiAnaa Ummu_gulsevinc 35. Haftamız da kontrol olduk 2.700 gr. Maşallah şimdi 37+2 deyiz 🧿 Bi an önce gelsin istiyorum nefes alamıyorum 😩😩
Ummu_gulsevinc AnagibiAnaa maşallah rabbim sağlıklı bir şekilde doğum yapmani nasip etsin bende çok daraldim günler durdu sanki geçmek bilmiyor 😥