Merhaba arkdşlar bundan 4.5 ay önce dış gebelik geçirdim hatırlamk istemeyeceğim kdr zor günlerdi 4,5 ay sonra adetimin 1.günü 26 değeryle hamile oldğumu öğrendm 2 gn arayla 2 kez daha hcg verdm güzel yükseldi 3 gndr kahve lekelenmelerm var progestan kullandm doktor normal ddi yerleşme kanaması ddi vs bugn gittm hcg değerm düşmüş sağlksız gebelk de olablr dış gebelk de dedi tekrar dış gebelk yaşamaktan korkuyorm cuma günü 363 gelen hcg değerm bugn 293 progestan kullandğm için aktif kırmızı kanamıyor kahve gelmeye devam ediyor ne yapıcamı bilmiyorm