Merhaba kızımız normalde çok hareketli ve aktif bir bebektir mesela çok sık hıçkırık tutar ve ben bunu bile hissederim dışarıdan biri karnıma elini koyunca o da hisseder fakat dün akşamdan beri hareketlerinin sayısı ve şiddeti baya azaldı sebep ne olabilir doktorumu aramalı mıyım? İlk gebeliğim bunlar normal sayılan şeylerse doktorumuza da boşuna rahatsızlık vermek istemem.