Abcd12 Kızlar eşim wee baby emzik almış eczaneci arkadaşı onu önei bende awent alsaydın dedim wee baby kullanan var mı tutar mi
Fundayakut Abcd12 Bende wee babynin aldım çünkü emzik tutup tutmayacağını bilmiyorum avente o kadar boşuna para vermek istemedim eğer tutarsa ona göre avent alırım
SemaArin Abcd12 Canım emzik emecek bebek hepsini emer marka fark etmez ilk once bak emerse avent alirsin simdiden boşuna para verme
durumom2022 Abcd12 ben çok övüyorlar diye avent aldım ama çoğu instagram annesinde görüyorum en sen bu wee baby i deneyip tutturuyorlar bebeğe göre işte kendileri seçecek artık
Fundayakut Abcd12 Ayy gerçekten bir marka çıkıyor herkes onu alıyor neyi var aventin anne memesine yakınmış her kadının meme yapısı bile farklı olurken bir emzik nasıl anne memesine benzeyebilir ki bilmiyorum açıkçası bana para tuzağı gibi geliyor 😅
-MinikveAnnesi- Abcd12 bizde wee baby aldık 15 günlük şu an uykuya geçerken tutuyor emerek uyuyor yoksa hep meme istiyor emzik can kurtaran resmen
Usnac1995 -MinikveAnnesi- hangisinden aldınız acaba bana hediye geldi 2 li olanlardan bebeğim tutuyor ama bir zaman sonra öğürüyor ağzına büyük mü geliyor acaba.
Fundayakut -MinikveAnnesi- Hangisini kullanıyorsunuz yuvarlak olanı mı yoksa yatsı olanı mı ben yuvarlak aldım ama sanki sert givi geldi bana
-MinikveAnnesi- Usnac1995 benimkide 2 li damaklı emzik yassı olandan zorla verirsem bazen benimkide ögürüyor ama emzirdikten sonra uyku öncesi verdiğimde onunla uyuyakalıyor işime yarıyor