hdilara ya insan sorduğuna soracağına pişman oluyor bazen takılma kötü yorum yapanlara bende senden öğrendim şimdi balık pulun da civa olduğunu bu postu açmasan hiç araştırmazdım geçenlerde bende sardalya yedim ve 1 saat yıkamakla uğraştım çok fazla pulu vardı şimdi kafama takıldı benimde acaba iyi temizledim mi diye gerçi benim balık aldığım yer tanıdık yenilmeyecek balığı o size göre değil diyor o yüzden her balık aldığımda için rahat yiyorum ama senin söylediğin konu farklı tabi canım bunu bir daha almaya gidince sorucam bende sana haber veririm canım