babyboy23 ilk hamileliğimde çokça erik yedim nasıl yedim şaşıyorum kendime şu an,ve kızım olmuştu. Şimdi ikinci gebeliğim, ekşi çekmiyor ama tatlı da hiç istemiyor canım. O yüzden ne olacağını pek bilmiyorum ama acılı, tuzlu yiyorum kızım mi olacak hissi var içimde