Kleops Merhaba, Eğer kızım erken gelmek istemezse inşallah aralık 15 görünüyor doğum tarihimiz. Bebeğin tüm eşyalarını hazırladım ama kendime doğru düzgün bir pijama ve gecelik bulamadım :( yardımlarınızı bekliyorum 🙏
ztrkk Kleops benim de 13 Aralık görünüyor. Trendyolmilla pijama aldım bugün bi tane. İndirime girmişti. Onlara bakabilirsiniz. Bir de likapa diye bir marka var yorumları iyiydi. Fiyatları da uygun. Lohusa geceliği hala alamadım aşırı yüksek fiyatlar. İndirim bekliyorum.
Kleops MtzerC bir tane doğumdan önce giymek için gecelik almayı planlıyorum. Çünkü açıklık kontrolü için falan giy çıkar yapmayım diye. Sonrası için dr emzirme yapılabilecek bir pijama takımı istiyorum