Valla test yaptım pozitifi görünce sağlık ocağına gidip kan verdim.Sonuç aynı gün çıkmadı tabi eşim de tesadüf o gün birlikte olmak istedi ben de reglim başladı dedim 😁Ama çok uyanıktır ertesi gün kasıklarım ağrıyor numarası yaptım popoma falan vuruyor bilerek bez hışırtısı duyarmıyım diye😁😁 ertesi gün sonuçlar da geç çıktı çıkar çıkmaz arkadaşını aradım.Hamilelik haberini ilk ona verdim😁 Çaktırma dedim akşam bizi cafeye çağır aşırı ısrar et çok bunaldım sevgilimle tartıştım zeynoyu da al gel de dedim.Sağolsun o da yaptı orayı da organize etmiş dedim ki hemen gider gitmez yapma ki anlamasın bişey kalkmaya yakın yapalım dedim😁 1 saatten fazla oturduk işaret verdi ordaki kıza bana bir masal anlat baba şarkısı çalmaya başladı eşimin de arkası dönük arkadaşı da videoyu başlattı eşim de eğilmiş bana diyo ki ne alaka vadede bu şarkıyı çalıyorlar deyip güldü😁😁 Sonra pasta geldi tabakta baba oluyorsun yazıyor.Eşim gördü şok oldu algılayamadı önce🤗 Bi de 4 ay önce bebeğimi kaybetmiştik ondan dolayı eşim ağlamaya başladı ben zaten ağlıyorum sonra yan masadakiler başladı ağlamaya baya duygusaldı videosu var ama tabi buraya atılmıyor