Merbaba kızlar, 1 2 haftadır bebeğimin hareketleri iyidi böyle ittirme dönme hissederdim sağ göğüsümün altında . Pazar günü nerdeyse hiç hissetmedim ve NST’ye girdim acilde ve herhangi bir sıkıntı yoktu. Dün tekrar kıpır kıpırdı ama bugün gene durgun sadece kasığımda hissediyorum yani kafası elleri olduğu yerde. Bugün kontrolum vardı herşey yolundaydı NST’de aynı şekil. Ara sıra sadece elleriyle oynuyor sol kasığımda. Artık ayaklarını hissetmiyorum sadece kasığımda ellerini. Hiç böyle olan oldumu? Alışmıştım günlerdir sert dönmelerine ittirmelerine birden böyle olunca endişe ettim🤭 ama bugün kontrolda herşey yolundaydi