Bende 6 aylık hamileyim kızım 14 aylık öğrendiğim ilk andan itibaren emzirmeye devam ettim hala da ediyorum doğduktan sonr ikisini beraber emzirmeyi düşünüyorum kadın doğum doktorunuz herhangi bir sorun görmezse gebeliğinizle ilgili devam ettirir ama mutlaka uzman hekim kontrolünde olun sadece anne karnındaki bebek 4 aylık olduğunda süt kolostroma dönüyor o dönemde kızım ishal olmuştu 1 haftaya kadar geçti o dönemde de probiyotik kullandık bir sıkıntı olmadan atlattık şükür şuana kadar gebeliğimde çocuğun gelişiminde problem olmadı