Esratayes Yaklaşık 1 saattir sürekli bi kasılma sancı giriyo çıkıyor ama anlık oluyor. Nerdeyse 5 dakikada bir falan giriyo net bir dakika aralığı yok yani. Girincede en fazla 1 dakika sürüyo bi anda başladı ve sürekli büyük abdeste çıkasım geliyor. Bebek harekette ediyor. Ayrıca kasık tarafına değil karnıma ve belime giriyo bu ağrılar. 35+6 yız. Sizce bu doğum belirtisi mi yoksa normal mi ?
Pinarbeki Esratayes canm bı Dr GT istersen . Gebe okulunda bana anlatılamaz göre doğum sancısı .5 dk da bir giriyorsa hiç hiç bekleme derim henüz dogurmadm bende ama senin haftada erken nolur nolmaz gözuk bı
Sinmn Esratayes bence devam etmesini beklemeden doktora gitmelisin.. eşit aralıkta sancı geliyor ve 1 dakika sürüyorsa Doğum sancısı olabilir.. ilk doğumumda sancım 5 dakikada geldiğinde 4 cm açıklığım vardı
Gizemmyigit Esratayes aynı durumdayız şuan, son 1,5 saattir bel ağrım var ve her 10 dk da 1 karnımın üzerinden bişi ittiriyo sanki baskı var. Birde büyük abdeste çıkıyrm:( duş aldm uzandım biraz ama geçmiyor. 36+6 haftalık daha çok küçük, çok korkuyorum:(
Esratayes Pinarbeki düzenli girip çıkan bir ağrı olsa çözebilecemde çok düzensiz o yüzden bekliyorum saate bakıyorum sürekli 🤔 ama böyle devam ederse gidecem. Normalde ilk saatte bir giriyo sonra yavaş yavaş sıklaşıyor diyorlar ama bilemedim
Esratayes Nnzhktt 1 saattir birşey yok sadece hafif bel ağrım var duş almadım ama sürekli yattım ayağa kalkınca çok fazla aşağı baskı hissediyorum
Nnzhktt Esratayes yalancı doğum sancılarını gerçek doğum sancılarında ayırmanın en kolay yolu pozisyon değiştirmekmiş oturuyorsan yürümek yürüyorsan oturup dinlenmek uzanıp sağa ağrı girince sola yatmak gibi