Merhaba öncelikle buraya hep soru sormak icin tartışma açıyordum ama bugün ben birilerine yardımcı olayım dedim prolaktinim yüksekti ve düşmüyordu (dostinex kullandığım halde) 1 ay önce hayyıt otu aldım ve bu ay test verdim PROLAKTİN 7 😂 artık hayyıt otundan mı yoksa dostinex kullanıyordum 3 aydır ondan mı bilmiyorum ama çok sevindim ama dostinex kullandığım 3 ay boyunca değerlerim aynıydı neyse kısacası prolaktini yüksek olanlar bi hayyıt otunu araştırsın derim ❤️🎊