makin Poyrazyusa bende çıktı gebelik şekeri öncelikle endokrin bölümüne gitmeniz gerekiyor onlar sizi yönlendirecekler. Sıkı bir diyet programı var. Sizin kaç çıktı şeker ölçümleriniz?
Susammanne Poyrazyusa benim de çıktı. Bebeğim biraz irileşti. Diyetisyen takibi sıkı diyetle kontrol altına aldık. Her öğün şeker ölçümü yapıp not aldım doktorum da o şekilde takip etti
makin Poyrazyusa bende kullanıyorum günde 4 defa kolay gelsin çok zor bir süreç ama halledilmeyecek bir şey değil