merhaba,bugun 1/236 ile bebegimin down sendromu risk grubunda oldugunu ögrendim,doktor amniyosenteze alternatif yeni bir test oldugunu söyledi,sadece koldan verilen kanla yapiliyor,güvenilirlik garantisi verdi,böylece amniyosentezin yaratabilecegi riskleri de almam gerekmeyecek ama karar veremiyorum,içime sinmiyor,fiyati da çok pahali acaba bu yüzden mi öneriyolar