Merhaba hanımlar , ikinci gebeliğim 37 haftalık olduk Allah nasip ederse doğuma çok az kaldı. Doğum sonrası korse kullananlar var mı? Faydası oluyor mu gerçekten? İlk doğumdan sonra korse kullanmadım ve ne yazık ki göbeğim kaldı.Şimdi alsam mı almasam mı kararsız kalıyorum.