Canım yiyecek için bişy diyemem ama sancıların başlayınca hemen hastaneye gitme diyebilirim evde sancı çekmek çok daha rahat ben doğuma yarım saat kala hastaneye gitmiştim onun dışında tüm sancıyı evimde çektim genelde ılık suda beline masaj yapılması çok iyi geliyor rahatlatıyor doğumu ve çömelip kalkmak 🙈 denedim test ettim