Tugcegullll 11+6 haftalık hamileyim ve mide bulantılarımın sebebinin gaz olduğunu düşünüyorum çünkü karnım çok şiş hamile olduğum için karnım büyük değil gaz olduğu için şiş sabahları iniyor ve akşamları çok rahatsız oluyorum bu durumdan. Sizde öyle misiniz ve çözüm buldunuz mu lütfen yardım edin
Zuleyhakaan Tugcegullll bende aynı şekildeyim😔 dün o kadar gaz sancısı çektim ki. Doktorum bana probiyotik vermişti rahatlatır dedi bugun başlıcam inşallah. Ben hamılelığım başından beri gaz sıkıntısı cekıyorum o yüzden hiç bi kıyafetımde olmuyor malesef😔
Elyfnagme Tugcegullll ben bi ara rezene cayi ictim. O cok iyi geldi. Kuru kayisi kuru meyvede tuketmeye calisin.
Tugcegullll Zuleyhakaan evet 53 kiloyla hamile kaldım 49 a kadar düştüm suan da 50 kilo anca gelebiliyorum yemek yemiş halimle gazımla ama 53 kiloyken giydiğim şeyler olmuyor. Karnıma baskı yaptıkça kötü oluyorum
Elyfnagme Tugcegullll bende oyleydim amma arastirmami yaptim kendim. Bi sakincasi yok rezene cayinin. Adacayi yada yesil cay tabi mesela icilmemesi gerekilenler.