Kızlar benim iki defa akıntıyla birlikte çok hafif lekelenme oldu pembe. Çok korktum hemen doktora gittim bebekte sıkıntı yok. Rahim ölçümleri yapıldı sıkıntı yok. Açıkca hiç bir sıkıntı çıkmadı nedeni sorduğumda bi sıkıntı yok dendi kalp atışını duyunca rahatladım ama tedirginlik devam ediyor. Doktor progestan verdi vajinal al dedi. İlk 3 ay da kullandım ama normal yutarak. Yumuşak kapsül normal fitil olarak mı kullanıcam bilgisi olan yazabilir mi?