Dark Fatunsal33 hamileyken yaşadım ilaç kullandım, ilişkide yasak oluyor. Doktora gitmediyseniz gidin mutlaka
eylulicten Fatunsal33 var ve cozumu yok. İlac da kullandim bol su da ictim gecmiyor 36. Haftaya giriyorum dogumdan sonra gecer herhalde
Sersel_15 Ben baştan beri yaşıyorum suda eritme ilaç antibiyotik kullandım antibiyotik yan etki yaptı bıraktım bi yükseliyor bi düşüyor ama tabi kontrol altında olması lazım bol bol su için