beyzaoz ayımda memlekete gitmeyi planlıyoruz uzun yol olunca da araba yolculuğundansa uçak yolculuğu daha iyi bir seçenek gibi geliyor. Ama henüz doktoruma sorma fırsatım da olmadı bu aylarda uçak yolculuğu yapan oldu mu, doktorlar ne diyor fikir almak istedim
mhrmom beyzaoz 1 ve 5 aylıkken yapmıştım. Doktora sordum tabi, yapabilirsin dedi. riskli bir gebelik değilse yapılabilir yani 👍😊