menekse_18 hiiiç korkmayın ne iğne acıdı ne ameliyat ilk kalkışım çok kolaydı benim tek zorlandığım şey öksürüğüm vardı hastaydım biraz ameliyatlı öksürmek zor oluyor. Şu an 5. Günüm her şeyi kendim yapıyorum bebeğim hastanede olduğu için her gün dışarı çıkıyorum yürüyorum oturuyorum eğilip kalkıyorum arabaya biniyorum hiç korkmayın inşallah sizde kolayca atlatırsınız