eylulicten benim ilk gebeliğim öyleydi kuzum 😄 bi kaşık kaçırayım yükseliyordu, o yüzden bende yemeklerden yarım saat sonra yarım saat yürüyüş yapıyordum, düşük çıkıyordu o zaman 🌺 şimdi ikinci gebeliğim yine şeker var ama çok yok, belli ürünlerde çıkıyor pirinç bulgur beyaz ekmek gibi.