Cagla0535 Kızlar 34+4 gebeliğim kolestaz dan şüpheleniyorum heryerim kaşınıyor ve yaralar çıktı doktorum tahlil yaptı yarın sonuç göstericem anlayan varsa bi bakabilir mi
Semanurk Cagla0535 karaciğer enzimleri alt Ast yüksek yani kolestaz olabilir kaşınmanızda varsa. Aç karna verdiyseniz şekerde yüksek yani kaçıncı haftadasınız gebelik şekeri mi yoksa hep varmıydı bilemem Dr daha iyi yorumlar. Çok geçmiş olsun
myangelson Cagla0535 sanki karaciğer ile ilgili olan tahliller yüksek gibi geldi bana ast alt bir de şeker yüksek gibi. Doktorunuz neler diyecek bakalım rabbim şifa versin🙏🏻
Plnpars Cagla0535 şekeriniz ve karaciğer enzimleri yüksek cikmis gebelik kolestazi olabilir şeker de açlik tokluk ölçüm yaptırın isterseniz şeker bağlanması da yüksek cikmis kolesterol da yağlı yiyeceklerden uzak durup sebze zeytinyağı ağırlıklı beslenirseniz daha sağlıklı olabilir