euner Bugün bütün gün ara ara karnım ağrıdı bazen sancı girdi. Çok korkuyorum kötü bir durum yoktur değil mi? İnternetten araştırdığım kadarıyla normalmiş ama yine de insan endişe ediyor 😒 Sizinde böyle oldu mu? Var mı aynı şeyleri yaşayan?
Rby01 euner bende 7 haftaligim benimde karnımda ağrı ve sancı oluyor hatta bazen bacaklarıma vuruyor bende endişelenmiyor değilim açıkçası ama doktorum normal olduğunu söyledi
Prensesmelek euner o haftalarda norml oluyor bnmde olmstu kanama lekelenme vs yoksa sıkntı yoktr merak etmeyın
Bettuss_123 euner doktorunuzla konuşabildiniz mi genelde kramp tarzında ağrılarda magnezyum kullanımını öneriyorlar en azından benim doktorum öyle yapmıştı
euner Rby01 seninki büyük ihtimalle yerleşme ağrısı bende de olmuştu sağlıkla hayırlısıyla yerleşsin İnşallah 🙏🏻 İnsanız korkuyoruz çok normal 😊 ama hepimiz Allah’a emanetiz 🙏🏻 Hep dua ediyorum Allahım bütün hamilelere yardım etsin evlatlarını sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🥰
euner Bettuss_123 doktora sormak hiç aklıma gelmedi 🤣 kafa gidiyor bazen 🤣 aklımda bulunsun canım çok teşekkür ederim 🙏🏻
Rozalin Snnggll nasıl dayanıyorsunuz ki ben de bu haftalarda ağrı yaşadım bacak ağrılarda oluyordu kasılma da adet ağrısı da magnezyum içtim bol bol dinlendim ancak öyle geçti hala bile çok ayakta kalmamaya çalışırım ağır iş yapmam dikkat ediyorum bence doktoruna danış magnezyum verir belki
babymom_8 Snnggll Ağrınız ne zaman başladı benim 17 haftalık olacağız hamile olduğumu öğrendim zamandan beri yatıyorum kasıklarım çok ağrıyor ilk zamanlar düşük tehlikem vardı lekelenme ve kanamam ağrı falan oldu bebeğime bir şey olmasından korkuyorum
Snnggll Rozalin mecbur dayanıyorum çünkü evde 4 yaşında bir evladım daha var onun için ayakta durmak zorundayım bir nevi. Yatıp dinlenme şansım pek yok
Bahar-sarioglu euner inşallah bir an önce geçer bende 15 haftalık hamileyim rahimde ve karnımda bu tarz ağrı oluyor.rahimde baskı oluyor gibi kontrolüme 1 hafta var inşallah sorup öğrenirim
Snnggll babymom_8 ilk zamanlardan beri kaşık rahim karın ağrısı çekiyorum. Ama benim yavaş yavaş azalmaya başladı bugün doktora gittim bir sıkıntı yoktu çok şükür. Bol bol dinlenin içinizi ferah tutun rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 💕
babymom_8 Snnggll Amin inşallah en kısa zamanda geçer çok teşekkür ederim cevabınız için size de geçmiş olsun inşallah