Kızlar ben anlamadım bi hastanede 37+5 gözüküyorum birinde 37+1 diyor ve 1 ay sonra doğurursun diyor ne yani 42.haftada falan mı doğurucam şimdiden tükendim ben bedenen yürüyemiyorum bile ve ısrarla çatı muayenesi yapmıyorlar -sanırım baş aşağı pozisyonda olduğu için çünkü normal doğum gözüküyor diyor- sinirlerim bozuldu sanki şu son 1 ay 1 yıl gibi uzadı bana 😵💫😭