IlaydaOrhanKopuz Merhaba anneler 🌸 Kan pıhtılaşmasından dolayı clexane 0.4 mg kullanıyorum.normalde bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım hep rahatlıkla buldum.ama bugün iğnemi yazdırdım eczane de sadece 1 kutu vardı ve aradıkları hiç bir depoda iğne yoktu 🤦🏻♀️ Ben güzelbahçe de oturuyorum acaba bu civardaki depolarla ilgili bi durummudur başka semtte oturup iğnesini rahatlıkla bulabilen var mı acaba ?
EzgiKizilates IlaydaOrhanKopuz ben bornovadayım bayraklıdan alıyorum hep gittiğimde hep bir kutu oluyor sonra onlar getirtiyorlar bir sıkıntı olmuyor
ozgeya IlaydaOrhanKopuz ben de 20 gün öncesine kadar kullanıyordum ve hep buldum,ama hep doktorum fazla fazla yazdı,o gün bulamasam ertesi güne diğer kutuları temin ediyorlardı.ama başkaları hep bulmakta zorluk çekiyordu benim dönemimde de..
IlaydaOrhanKopuz Elifn olmazsa olmazımız ya 😞 hayırlısıyla bi doğursaydık stres oldum bulamazsam diye
echo Ben de bulamamıştım ama çiğlide buldum sonunda...ama dr um oksapar da olur dedi bulamadığım 1 hagtada oksopar kullandım sıkıntı yok
IlaydaOrhanKopuz echo 1 hafta içinde bulamazsa eczane bende doktoruma danışıp alternatif isticem mecbur
Buse789 Benim doktorum clexsena hariç başka kullanamazsın değiştiremezsin dedi bende torbalida oturuyorum bi ara depoda yok dediler bitti ve ben başka eczaneden buldum be 1 hafta sonra geldi en iyisi rapor yazdırıp toplu almak en azindan bulamadim korkusu olmaz.
IlaydaOrhanKopuz Buse789 ben zaten toplu alıyorum hep aylık.ama bu ay sadece 1 kutusunu bulabildim civarda ki evzanelerde yok ilaç 😔
IlaydaOrhanKopuz EzgiKizilates benimde öyle oluyodu genelde ama bu sefer depolarfa yokmuş bi kutu vardı Allahtan
Elifn IlaydaOrhanKopuz bende hep toplu aldım canım son iğnemden sonra eczaneye gittik depolarda bile yoktu bir çok şehre sorduk bir haftada başka şehirlerde farklı eczanelerden 8 kutu bulduk yazdırıp yazdırıp ödemesini yapıcaz bir gün kullanamadım bu yüzden sonra devam ettim inş bi sorun çıkmaz🤷🏼♀️
IlaydaOrhanKopuz Elifn ay inşallah çıkmaz canım bnm.bende şimdi eşe dosta da haber berdim baska semtlerde oturan sorcaklar.yoksa bende senin yaptığın gibi yaparım artık.