Kızlar bulunduğum ilçede hastanede kadın doğum yok gidersem sadece beta hcg bakıyorlar en yakın hastane oda özel hastane 2 saat uzakta
Geçen perşembe günü aniden kanamam oldu bir ped doldu durdu hemen acile gittik sadece beta hcg baktılar sonra yolladılar bugün Salı ve suanda da aynı kanamam var bir kez kürtaj oldum bu 2. Gebeliğim çok korkuyorum ne yapamam lazım hastaneye gidin demeyin gidecek durumum yok uzak bide araba yok bu saate