Teslimeesma selvaurnn_ gaz oluyor büyük tuvaletim geliyor 😁 ilk karnım agridiginda sancı sandım sonra tuvalete gittim geçti şimdi alıştım direk tuvalete gidiyorum 😁 gaz sancısı çekiyoruz resmen
serifeee01 bu 2 gündür felaket gazımm var sanırım karnım o kadar ağrıyor ki kendimi o kadar sıcak tutuyorum yine de karnım ağrıyor soğuktan hava değişimi den oldu sanırım
Maysaamoms5 Nurr_22_22 benimde aynı ya hem kan ilacı hem demir ilacı tuvaletimi yapmaktan nefret ediyorum resmen
nursomyurek Benim hamileliğimin ilk gününden beri var o gaz. Ama şuan 15.haftadayım neredeyse 1 aya yakındır kesildi çok şükür🙄