Eboz bende seninle aynıyım canım 😔 bebişim gelmemek için direniyor 40+5im yarına yatışım verildi suni sancı ile başlatılavak doğum geçen cuma 2cm açılmam olduğunu söyledi doktor inşllah o günden bu yana biraz daha açılmıştır çabucak atlatırım suni sancıyı 🙏 çok korkuyorum endişeleniyorum… bebişlerimize hemen kavuşalım inşllah 💚