Selam kızlar. Anı bir kararla farabiden tuzla devlete dönüş yaptık. Pazartesi doğum yapacağım bugün ilk kez gittim. İyi geçti ilgiliydiler ama nasıl oluyor temizliği odaları kalabalık mı ameliyat olan doğum yapan var mı merak ettim 🙈 birde hastanenin kantini yok çevre de de bakındım Cafe market tarzı biryer de yok. Küçük bir çanta hazirlayayim diyorum cay kahve su ısıtıcı filan koysam yasak mıdır kullanmak acaba fikri olan var mı