8+2 yiz daha yolun başındayız göbüş yok maalesef 🤭
ceylangokce_05 olur canım zaman çok çabuk geçiyor 😂😂
18 haftalık oğluşlarım 🖤
Paramedik16 maaşallah canım 🙂 Bizimde oğlan ikinci hamileliğim 🙂
1995_ sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻