Arya10 svdelf yaa o zaman benim gittiğim hastane neden böyle yapıyor birde sehir hastanesi yeni yapıldı yani 🤔
svdelf Arya10 belirttiniz mi yapıştırma istediginizi estetik dikis istiyorum diye söyleyin olmadi baska devlet hastanesine gidin
Arya10 svdelf en olanaklı devlet hastanesine gidiyorum diğerleri de yapacağını sanmıyorum ne diyim şans işte
svdelf Arya10 hakkinizda hayırlı olan dogum şekli ne ise o olsun inşallah sizin ve bebisin ssgligi yerinde olsun umarım dogum sonrasınında iyilesme evresini cabuk atlatirsiniz
1prenses2prensanne Arya10 bende bununla ilgili yazacaktım bekleyim merak etmiştim ozel de lazerle oluyor sanırım öyle demişlerdi devlette haftaya kontrole gidecem detaylı sorucam
Arya10 1prenses2prensanne ben cuma günü ozeldeki doktoruma soracam paracı biri olmadığı için samimiyetine inanıyorum doğruyu söyler fark eden birsey var mı yok mu diye dikiş olarak yani iplide olsa aynı lazer gibi mi bir soracam yazarım
Tiiffany Arya10 Beylikdüzü devlet hastanesinde dogum yaptım. Cok temiz hastane. Odalari cok temiz. Özel hast hiç bir farkı yok. Ayrıca dr cok ilgili