Bugün kontrole gittim, doktorum bebeğin ters durduğunu bu yüzden normal doğum yapamayacağımı 2 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi. Bildiğim kadarıyla bebişler 36. Haftaya kadar dönebiliyor. Ek olarak önemli olanın sağlıklı olan doğum şekli olması gerektiğini (doğru), normal doğumda kontrolün bebekte olduğunu ama sezeryanda kendisinde olduğunu bu yüzden işinin daha kolay olacağını söyledi. Sizde durumlar ne bebeği doğum pozisyonuna getirmek için yaptığınız şeyler var mı?