Herkese merhaba, yeni bir üye olarak dertleşme amacıyla açtım tartışmayı. Yaklaşık 2 yıldır denememe rağmen bir türlü gebelik elde edemedim. Bu 2 yıl boyunca inofolic çeşitlerini kullandım farklı ilaçlar denedik. Son ayımda 3. femara ve çatlatma iğnesi denemesiydi. O kadar yoruldum ki… Hiçbir zaman olmayacak gibi hissediyorum. Etrafımdan sürekli gebelik haberleri alıyorum sevinmiş gözüksem de içten içe üzülüyorum. Eşim hariç gebelik istediğimi bilen biri yok gibi. Arkadaşlarıma, aileme çocuk baskısı yapmamaları için hiç çocuk istemediğimi belirtip yalan söylüyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum. Yani, bu süreci gizli tutmak da etkiliyor olabilir mi? Yorumlarınıza ve açıkçası sonu güzel biten hikayeler duymaya ihtiyacım var.