Neguzelanne 15 haftalık hamileyim ve korkularım var. İlk bebeğimi 27 haftalık kordon dolanması sonucu kaybettim. Şimdi 2nciye hamileyim ve hareketlerini hissetmedikce endişeleniyorum.
Gns-gur Neguzelanne kaçıncı haftada hissettiniz hareketlerini hersey allahtan korkma nasibi varsa o doğar bir şekilde