Strawberry2022 Ben bugün ekmek kadayıf için ağladım 😂 sizinki ne zmaandan başladı neler aşerdiniz ?! Aşermenin cinsiyeti ipucu verdiği doğru mu
Mommyy0708 Strawberry2022 aşerme psikolojik bir olaymış🤔 öyle okumuştum. İlk aşermem 5. Haftada oldu. Muzlu süt yada muzlu dondurma 🤢 normalde hayatta sevmem 😂😂 Aşermem 11. Haftada salatalık turşusu oldu
MadameHappy34 Strawberry2022 aglamalık bir aserme olmadı 🤪 ayva istedim 2 hafta sonra bulundu şimdi de alıç istiyorum ama bulamadım 😜 11 haftalığım her an burnuma bir şey kokabilir.🤪
S1907 Hiç aşermedim ,aşermyi insnlar nasıl algıladıklarına bağlı bnce aşermek diye bişey yok,sonuçta hamile değilkende canın çekiyo hamile olunca canın bişey çekince aşermişmi oluyosun kim çıkardysa bunu saçma geliyo bna