Arkadaslar, ben yüzümü iple aldırıyorum, adada morarıyor, iple alınca da yüzüm nokta nokta kırmızı ince isilik-aleji gibi noktalar oluyor. 4-5 güne geçiyor. Bu durumu yaşayanlar var mı, olmaması için ne yapmalıyım?
Cildin çok çok hassas, cilt derim de çok ince.